مراحل اخذ فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک موقت
مراحل انجام امور مربوط به فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک موقت تحصیلی
1-تکمیل نواقص پرونده
(مدارک لازم در پرونده مقطع کاردانی: 6 قطعه عکس، کپی شناسنامه تمامی صفحات، کپی کارت ملی، تائیدیه تحصیلی دیپلم، اصل مدرک دیپلم، گواهی کارآموزی دیپلم، کارت دانشجویی)
(مدارک لازم در پرونده مقطع کارشناسی: 6قطعه عکس، کپی شناسنامه تمامی صفحات، کپی کارت ملی،تائیدیه تحصیلی کاردانی، ریز نمرات کاردانی، اصل مدرک کاردانی، کارت دانشجویی)
2-حضور دانشجو در آموزشکده جهت انجام امور مربوط به تسویه
(در صورتی که امکان حضورشخص دانشجو وجود نداشته باشد ، بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، خواهر یا برادر ، همچنین وکیل با در دست داشتن برگ وکالت می تواند امور مربوط به تسویه و گرفتن مدرک را به عهده بگیرد.)
*توجه *
دانشجویان روزانه باید بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی جهت گرفتن مدرک موقت اقدام کرده و به دلیل داشتن تعهد خدمت به اداره کار مراجعه نمایید.(مهلت مراجعه به اداره کار حداکثر تا 6 ماه پس از تاریخ فارغ التحصیلی است)
گرفتن دانشنامه منوط به لغو تعهد خدمت دانشجو میباشد.